Jun 18, 2011

thank you for being...

...kind
...loving
and perfect when I'm not...



tati, ďakujem že si tak super.
a že to so mnou nevzdávaš a že voláš každý večer a vždy mi povieš ako ma ľúbiš - aj keď som hnusná a len na teba vrčím celý čas.
dúfam že vieš že to nie je kôli tebe, len som naštvaná na samú seba že mi nič nevychádza tak ako by som chcela,
dúfam že vieš ako veľmi ťa potrebujem každý deň počuť a ako veľmi mi na tebe záleží.

Raz si nepovedal že ma ľúbiš - vieš, pred tým ako si zložil, asi si zabudol, a ja som to tak strašne chcela povedať ale nakoniec som len povedala "čau" ako vždy a zložili sme.
Vtedy som v noci nespala a rozmýšľala prečo som tak hlúpa a nehovorím veci ktoré chcem povedať, a po dlhom čase som sa prvý krát modlila za to aby som sa ráno zobudila... väčšinou sa modlím za iné veci, za moje deti, za Grace, za školu ale vtedy som si potrebovala byť istá že bude ešte jeden deň, aspoň jeden deň - ešte jeden telefonát, kedy by som ti mohla povedať ako veľmi veľa pre mňa znamenáš.
dúfam že to vieš, aj keď sa tak niekedy nesprávam.

a rovnaké to bolo cestou domov z Afriky (vidíš, zas sem ťahám afriku...) vtedy som celý čas myslela len na to ako musím prísť domov a povedať vám ako veľmi vás ľúbim. Lebo to nehovorím dosť často. Vtedy mi to pripadalo ako najdôležitejšia vec na celom svete, vedela som že keď vás zas uvidím a poviem vám ževás ľúbim, potom bude všetko v poriadku, cítila som sa ako keby to mohlo vyriešiť všetky problémy sveta.
A keď som vás zas stretla tak by sa aj celý vesmír mohol zrútiť do seba a prestať existovať a bolo by mi to jedno, lebo som tam stála vedľa vás a vedeli ste ako strašne vás ľúbim.

...chcela by som aby každé jedno z mojich detí malo takého tatina ako si ty, zaslúžili by si ťa oveľa viac ako ja.

ľúbim ťa najviac na svete

...

milujem keď prídeš ráno do našej izby a odhrnieš žalúzie - aj keď je sobota a chcem spať, lebo svet je krásne miesto a ďakujem že pre mňa takto vždy zachrániš pár hodín žitia.

milujem keď prídeš na stanicu a čakáš ma tam, hneď vedľa vlaku a najskôr ma nevidíš...a vždy som nenormálne hrdá že si tam kôli mne, pre mňa. vždy.

milujem keď spolu v aute počúvame moje CDčko s"africkými" pesničkami- vždy snívam o tom že sme spolu na ceste do Afriky a stretneš moje deti a budeš ich mať tak veľmi rád ako máš rád mňa.

milujem ako spolu chodíme v zime na večerné lyžovanie, len my dvaja.

milujem ako sa cestou domov zo stanice zastavíme po mlieko z automatu a ako je to len pre nás lebo nikto iný to nechce piť :D

milujem ako spolu pozerávame filmy - už sme dlho žiaden nevideli,...musíme zas začať...



milujem ako sme celý tvoj svet - a ty si celý náš svet...
<3



No comments:

Post a Comment